Wednesday, January 1, 2014

Happy New Year! 2014 !

Assalamualaikum..

So, We are already entering 2014! Lupa pula nak masuk tandas pukul 11:59 tadi. :3 Hahahahaha.

Harap- harap lah tahun ni yakninya 2014 would be a better year for me. :) Serious lah, dah tak nak stay pengkalan lagi. Dah tak sanggup. Nak sangat pindah. Moga-moga dapat lah tawaran tu ye?
Selama 3 tahun enroll kat sekolah tu, berat gak hati ni nak pindah.. tapi tak apa lah kan? Demi kesenangan hati masing-masing. Rasanya lagi lama saya stay kat situ, lagi seksa kot.

No. Don't get me wrong. Saya tak salah kan cikgu or member, just me. Saya yang dah tak boleh nak tahan dengan apa yang bakal berlaku. Urghhh... bayangkan je pun dah memenatkan. Sakit jiwa. Hahahaha.

Apa-apa pun, saya harap Kim happy. Hahahaha. Dia Happy, saya happy. :D Maybe lah. Kalau saya keep on fikir macam tu , as in, think positively, i'll be fine. Saya akan lupakan dia. Just bukan sekarang. Nanti. Okay? :3

Ouh yeah, saya boleh je update blog kat Handphone saya. Tapi susah. Nak menaip tu... still membiasakan diri. Hahahaha. So, in 2013, apa yang saya dah capai so far?

-Jawatan yang banyak. :3
-Seorang pakwe (but now Ex. or maybe Crush) :3
-Classmates yang AWESOME
-Cikgu2 yang sayang diri ini. hehehehe.
-Keputusan PMR yang cemerlang.
-Handphone baru! >_<

Tu je lah kot. Kira banyak lah kan? Hehehehe. Bersyukur bersyukur sebab still boleh menghirup udara segar di muka bumi Allah ini. Alhamdulillah :)

* Typing in malay campur English sebab nak bagi 'orang tu '  paham. Hahahaha XD Paham tak wan??

No comments:

Post a Comment