Wednesday, December 4, 2013

Rainy Weather

Assalamualaikum..

Beberapa minit sebelum pukul 12 tengah malam. Tapi saya berdegil juga nak menaip dan akan publish hari ini juga! Hehehehe...

Sekarang maybe musim tengkujuh, sebab asyik hujan je.. Tak henti-henti.. Non-stop. same lah tu maksud dia. Hahahaha. Well, persekitaran pun sejuk macam kat luar negara tu. ( As if!) Berangan je  lahh... :3

Saya and Dia ada sedikit problem waktu cuti ni.. sedikit? hmmm... sedikit kot. Hahahaha. Tapi after a lot of discussion,anger and tears , I think we can sort it out. :) Emosi terganggu. Sangat-sangat terganggu. Hari ni pun saya bangun pagi tak sesegar mana. salah satu sebab, saya tak tidur awal. satu lagi, mood hilang. Tiba-tiba pula ibu yang jadi Hyper hari ni manakala saya pulak jadi pendiam and lebih banyak senyum daripada bercakap.BUT, apa-apa pun. Benda dah settle. So, It's okay lah. :D Kena pandai control keadaan. cannot be too emotional. Kalau too emotional, sendiri dapat MENTAL BREAKDOWN. :p Tak mau kan? Fufufufufufufu~ :3

Ada juga terpkir nak cool down sikit relationship ni. Tapi kalau lama sangat cool down , takut ter'SNAP' pulak. Langkah yang berbahaya. Cannot cannot... Idea, REJECTED!

Ouh yeah. Member saya nak kena bedah nanti. Dia ada penyakit jantung berlubang sejak kecil. Harap-harap dia Okay. Aamiin aamiin ya rabbal aalamiin...

Kay lah. Dah sampai pukul 12. Dah macam cerita Cinderella je.  Hahahaha. When the clock strike 12, all the magic will dissappear. :D

Wassalam :3

No comments:

Post a Comment