Friday, November 23, 2012

That Tuition Was A Sucess!

Assalamua'laikum~





Yup.I enjoy self study.(not because i'm 'forever alone'!)
Saya rasa kalau saya belajar sendiri lagi senang..
tak menyusahkan sesiapa..
Boleh belajar anytime,anywhere tanpa menghiraukan sesiapa..

Another reason is I can't understand certain people when they teach me.
Otak ni seolah-olah blank.. hahaha.




Parents dah memang dari Tingkatan 2 lagi nak hantar tuisyen.
Tapi saya je yang tak nak.. degil... hohoho~
Tambah dengan tanggunggjawab lain,memang penat lah..
So,Tingkatan 3 je lah nak ambil..

Tup-Tup!
Bulan November ni dah kena ambil.


Takpelah..Demi masa depan yang cerah..huhuhu..

Anyway,saya suka cikgu yang ajar saya tu.
Dia buat Science and Math seronok!
I'm having a great time there.

Saya harap saya dapat catch-up.. Aamiin!

No comments:

Post a Comment