Sunday, November 25, 2012

Perlukan Bantuan Menghias Blog?? Saya Sedia Membantu!

Assalamua'laikum~

Okey okey...sebenarnya bukan saya yang akan tolong anda semua..
Cuma saya akan sertakan link akak-akak serta adik yang pandai menhias blog.
Kat blog diaorang ni,ada tutorial on how to make your blog even cooler!

So ,Let me introduce One by one.

1.LYSSA FAIZUREEN

Dia lah Blogger yang pertama yang saya follow disebabkan TUTORIAL dia.
Banyak benda yang saya ambil dari dia ni..Fufufu~

2.NABILA MEDAN
Ni Blogger yang kedua.saya 'jumpa' dia baru-baru ni.Dalam tahun 2012 la.Hehehe..
saya dapat widget burung twitter dari dia la! Arigatou!(thnx!)

3.FAQIHAH HUSNI
Okey,caya ke tidak itu semua hak anda. Tapi Blogger ni berumur 12 Tahun (2012)!!
Muda-muda dah boleh buat Tutorial! Saya pun still terkial-kial.*malu-malu*
Hahaha!

Hmm.. ni je lah.Kalau ada apa2,boleh lah tanya diaorang.

*Hei,Safwan! Boleh tak ni?Kalau kau nak aku tolong buatkan,boleh je..Bagitau je aku,okey?

OK.Chao! Assalamua'laikum..~

No comments:

Post a Comment