Sunday, April 7, 2013

My Sweet Memories With Him (Part 1)

Assalamualaikum~

          Second Time typing an entry today. Hehehehe.Too much thinking. Urgh.
Okey. Sekarang dah hampir 3 tahun saya minat dia. Pelikkan? Tak pernah-pernah saya minat orang selama ni.. So many sweet memories. Awww.... Bila ingat balik... Hehehehe...Suka lah pulak. =]

      Antara banyak-banyak (penggunaan tatabahasa yang salah.Mohon jangan ikut.) kenangan yang saya kumpul dengan dia,ada beberapa yang paling saya suka!

~(Form1) Bila member mintak Couple ngan Dia.Hahaha.Seingat saya,kitaorang cabar dia mntak couple ngan Izzat. Dia pun Okey je lah. And waktu dia mintak tu,ade sorang lagi member kelas izzat datang.So,saya pegi 'distract' dia. And waktu Sesi pancing-memancing tu lah,Member tanya kat dia,kenapa tak boleh 'masuk line'? Well... waktu tu Si Soleyh tu la datang dan tahan saya kat pintu. Saya tertoleh arah diaorang and nampak Izzat tengah pandang saya. So,segan punya pasal,saya pandang bawah terus and layan Si Soleyh yang dah macam Les kat tengah2 tu.(Euww!)

~(Form 2) Haa...Form 2 yang paling banyak. Hehehe.Bila dia dapat tahu ada sorang budak Form 5 minat saya. Yeah...~ hihihihi. Waktu tu kat Kantin. Saya ngadu kat member and cakap ngan dia jangan ngadu kat Izzat. Tapi member tu kata kene bagitau dia gak. Saya dah gelabah and tengok je dia bagitau izzat. Lepas tu,Dia datang and cakap kat saya yang budak tu akan 'kena'. hmm... gitu lah. And then Izzat lak datang hentak meja (sambil senyum kot,tak ingat2) then berlalu pergi. Macam tu je. Bergurau pun,janganlah macam tu! Kecut perut saya tau?!

~(Form 2) Ini part yang paling memalukan tau?! Ehem. Saya nangis sebab dia. Heh,well..i got my reason ok?! Macam ni je lah. Hari tu... Saya tengah duduk kat kerusi.Cikgu suruh saya jaga beg dia. Serious lah,saya tak ada mood langsung nak makan. Jadi saya setuju je lah. And at that moment,Izzat came... He's a bit sick at that time... When he came.... to get his food... Tetibe je... dia jatuh... waktu tu saya pandang kertas yang saya pegang... but i can still see him... Dia berusaha gak nak bangun... tapi tak dapat.... mata saya dah berair and saya sendiri pun tak tau kenapa... And when he tried again with the help from his friends... he fell... and that was when I felt the tears... running down my cheeks...I just can't help it.... When the teacher came,I left the place and went to my friend and I hug them.... Izzat was taken by his friends to a place... At that moment... The tears just can't stop falling.....I cried and cried till everyone asked...why??... The feeling was really something that I can't explain.... I can't even gave them the answer... I just explain them in the easiest way that I can.... ' aku pun tak tau kenapa aku nangis,serious..' well,they don't buy it. So, I need to explain it more. 'cuba kalau korang,Orang yang ko sayang,tiba-tiba je nak tinggalkan korang,mesti korang rasa sedih kan? Itu yang aku rasa sekarang.Aku sayang dia and aku takut dia tiba-tiba je tinggalkan aku.Aku tak tau kenapa perasaan tu datang.aku just pikir macam tu.'

Tak tau lah diaorang paham ke tak.Tapi itu lah apa yang saya fikir.Ridicoulous,right?


                                                                    Syamimi =)

No comments:

Post a Comment