Wednesday, February 27, 2013

Busy,Busy...BEEEZZZYYY!!

Assalamualaikum!

Semua sihat?? Hehehehe... ('semua' lah sangat. yang baca blog saya ni pun cuma kawan-kawan terdekat je.sedih! )Waahhhh!! Penat lah sekarang ni...huhuhu.. [T^T] Balik sekolah pukul 5 petang, lepas tu nak tuisyen lagi... hmmm... malasnya~. Tapi best la juga.Hehehe...(apa ni,tadi kata malas,pastu tetibe je kate best.Senget betul la. Hohoho!) Sebab kan.. Dapat siapkan kerja sekolah...

Okay,okay... tak lah siap sangat.. Macam kawan saya cakap, "Kerja Bertangguh". Hahahaha! Dekat sekolah dapat siapkan sikit je kerja.Kebanyakan masanya digunakan untuk makan (jarang makan),solat Zohor,gerak sana,gerak sini,tolong cikgu,menjalankan tanggungjawab.... jadi,masa selama 2 jam tu (kot) tidak lah ditumpukan hanya untuk menyiapkan kerja sekolah sahaja. Banyak kerja saya,der.. Kadang-kadang jumpa dengan Kak Marjan.Jenuh lah mulut ni 'Pot Pet,Pot Pet'. Non-Stop! Dah ada teman berbual.. Bosan gak sorang-sorang.Hehehehe...

Tapi,serious lah. Rasa macam muka ni semakin tua lah pulak. Asyik berkerut je muka. *tengok cermin* (tak pe,tak pe.. Still lawa..hahaha!)Yelah...macam mana tak berkerut.Berlambak benda nak kena fikir! Tugasan kat Perpustakaan lah,kat Bilik BBM (Bilik Bantuan Mengajar) lah, kat kelas , lagi-lagi tanggungjawab sebagai seorang Calon PMR and seorang anak. Cuma Allah je tahu betapa penat and stressful nya saya... tambah-tambah apabila cikgu-cikgu atau achik-achik makmal suruh membantu.tak ke kes naya tu?? Jadi saya selalu lah jugak duduk sorang-sorang...senyap je... itu sebab saya penat. Macam SmartPhone. Dapat pakai kejap je,pastu kena re-charge. Sama la juga macam saya. Boleh jadi 'Hyper' sekejap je,pastu nak kene re-charge balik. and the only way to recharge myself adalah dengan duduk senyap-senyap. Tak buat bising la kiranya. tak cari gaduh. Jadi aman lah sekolah tu sekejap.Hehehehe...

Waahh! Ada orang rindu baca blog kita lah!! Hehehe...gedik-gedik je. Der,meh aku bagitahu sikit. Entri yang ko suka sangat baca,sampai ko 'tergolek-golek' ketawa (merujuk kepada kau le) dah lama bersawang kat blog satu lagi.... Blog pertama aku la. Macam yang pernah aku maklumkan sebelum ni. Ini blog kedua aku.So,kiranya ini blog yang Ori! (bukan spicy ea..) Takda bahan-bahan copy+paste kecuali entri yang saya nak kongsikan. Saya siap bagi credit and link lagi tau... Juur tak saya ni?Hehehe...

Okey lah. Sekarang dah pukul berapa ni... Nak siapkan kerja Kursus PMR la. (rilek...rilek... sebelum ada orang nak kutuk saya,kata yang saya tak buat kerja,saya dah siap okey.. tinggal PRINT je. hehehehe) Chao dulu ye U'allz! See ya!

-SmiLey =)-

No comments:

Post a Comment