Wednesday, November 14, 2012

Tweet Tweet! :)

Assalamua'laikum and Salam Sejahtera... ^_^

*wink wink ;)

Lama dah tak update blog kan,kan,kan??
Hehehe...
Sekarang dah cuti sekolah..so,banyak benda yang nak diluahkan...

BUT!

First is First!
Saya just nak bagitau yang saya dah ada TWITTER~
Hahaha! Ini pun sebab kawan yang pancing,suruh buat...
Tapi saya suka!
Kebanyakan benda yang saya nak update Kat FB,saya updatekan terus kat Twitter.
Sebab nanti ada orang Menyibuk lak kat FB pasal Status saya tuh.>-<

Banyak gak info yang saya dapat daripada Twitter. Dah saya Follow U.A.I...Hahaha..
Internet jangan guna sembarangan... Use It Wisely!

And saya suka Tweet pasal... macam-macam lah!
X)

Saya tak nak lah suruh sapa-sapa FOLLOW... saja je annouce..
macam lah ada orang baca :P
hahaha!
Ni pun type syok-syok sendiri...
Keh keh keh!!

OKEY.Sebelum kewarasan saya jadi tak stabil,baik saya stop typing jap.CASE CLOSED

-FULLSTOP :P-

No comments:

Post a Comment