Friday, November 16, 2012

Gabungan 2 Tutorial and 'BOOM'! Music Player!

Assalamua'laikum!


Penat saya mencari,selongkar dan...terus mencari hingga akhirnya!
Saya terjumpa kepada 2 tutorial, iaitu Cik Nabila dan Cik Lyssa tentang 'Floating Music Player' and 'Letak Lagu You Tube Tanpa Video'.

Disebabkan saya tak puas sebab tak dapat cari kod lagu yang saya nak, saya cari kat You Tube.
Dah dapat kat You Tube, dia punya video lak yang jadi masalah.
Besaq naa!
Tak nampak entry-entry yang saya post sebab dihalang oleh video You Tube yang BESAR GEDABAK!

Jadi,saya fikir tak nak guna yang 'floating music player'.Saya guna yang You Tube punye.
Bila cari-cari kat blog Kak Lyssa, Secara tiba-tiba je, Idea Pop-Out!

Hehehehe~ *mischievous laugh*


Saya gabungkan kod kedua-dua belah pihak pengantin 'lelaki and perempuan', (Ceh!)


And Tadaa~!



Dapat yang macam sekarang ni! *Senyum Bangga*
Memang perlukan kesabaran yang tinggi dan effort.
Caya tak?Saya berjam-jam menghadap laptop ,settlekan benda alah ni.
And Saya Puas Hati!! -..- *akhirnya!*

-CASE CLOSED- ^_^

No comments:

Post a Comment