Thursday, November 22, 2012

Tak Lama Lagi Tuition!!

assalamua'laikum..



Yeah...
Saya dapat tau yang ibu nak hantar saya ke pusat tuisyen...
Nervous la juga...
ibu cakap ramai budak bangsa cina...
hmm.. i've used to that..
Dulu,dari darjah 2 sampai darjah 4 saya masuk kelas tuisyen Bahasa English yang penuh dengan pelajar bangsa cina, dan Iban. Umur pun lain-lain woo...



Tapi yang paling nervous tahap gaban nih, cikgu dia!!




i am freaking out!!


Takut la kalau garang.. huhuhu...
harap-harap tak la.. Aamiin!!

Tuisyen ni hari Jumaat. Ada lagi tuisyen hari-hari biasa..
(seriously,mom. Am I really that bad in my studies??)

Anyway.. saya rindu la martial art..
akak ada bagi suggestion, ambil bahagian dalam silat bila dah masuk tingkatan 4..
tapi bila kaji pasal silat... takut pula nak serta..
dasyat betul gerakan dia..
Dah lah ada lebih dari 20 jenis silat kat Malaysia ni..

Nanti-nanti lah saya mempertimbangkan lagi..
Fokus PMR je ...
Hehehe...

-Smile Always-

No comments:

Post a Comment